Ezt a képzést neked találtuk ki, ha...

Szívesen építenél karriert a digitális marketing területén, de nem tudod, hogy hogyan kezdj neki! Esetleg marketingesként dolgozol, de a digitális eszközök nem állnak annyira közel hozzád, és szeretnéd jobban megismerni a lehetőségeidet. Akkor is várunk, hogy marketing ügynökségnél dolgozol, sokat tudsz a szakmáról, de érdekelnek az aktuális trendek, újdonságok, szeretnél egy lépéssel a versenytársaid előtt járni. Sőt, ha saját vállalkozásod van, és nem szívesen adnád ki a marketing feladatokat külsősnek, nálunk a legjobb helyen leszel, hogy professzionális marketing stratégiát tudj létrehozni! 

A képzésünket úgy állítottuk össze, hogy minden érdeklődő megkapja azt a pluszt, amivel tovább lendítheti a karrierjét, és hosszútávú lehetőségeit kiaknázhassa! Jól hangzik? A tanfolyam 2022-ben fog indulni, jelentkezz minél hamarabb! Szerezz jártasságot a leghasznosabb és legújabb marketingeszközök használatában, és érj el hosszútávú növekedést a szervezeteden belül! 

Milyen területeken érdemes marketing stratégiát alkalmazni?

Kis -és középvállalatok

Kis és középvállalkozók figyelem! Néhány évvel ezelőtt még elképzelhető, hogy nem volt szükséged az online marketing jelenlétre, de biztos vagyok benne, hogy a covid járvány okozta változások téged is új stratégiák kigondolására sarkallt, hogy fenntarthasd a vállalkozásodat. Kifejezetten KKV-k számára az egyik legelőnyösebb és legfontosabb fejlődési folyamat, hogy jelen legyenek a digitális térben, hiszen erőteljesen meghatározza a vállalkozás sikerességét!

Multinacionális vállalatok

Gyakran tapasztaljuk azt, hogy a multinacionális cégek marketing tevékenysége túlzottan szétaprózodik, külsős ügynökségeknek adják ki a megvalósítás folyamatait emellett pedig erős nyomás érkezik az anyacégtől is, hogy megfeleljenek az aktuális elvárásoknak. Ha multinacionális cég marketing menedzsereként szeretnéd te irányítani a szálakat és kézben tartani a tervezés folyamatát, akkor digitális marketing képzésünk neked lett kitalálva!

Marketing és kommunikációs ügynökségek

Az ügynökségi terület az, ahol a legfontosabb elvárás, hogy mindenki tisztában legyen az aktuális trendekkel, sőt elő tudják jelezni, hogy vajon mi lesz a követező időszak nagy durranása. Ez a napi feladatok elvégzése mellett sokszor nem egyszerű, fontos az inspiráció gyűjtés és hogy ezeknek az információknak a felhasználása, az ügyfeleknek történő prezentálása!

Egyéni vállalkozó

Ha vonz a szabadúszó lét, szívesen dolgoznál több vállalkozásnak onnan, ahonnan kedved tartja, akkor a digitális marketing képzésünk kifejezetten neked szól! Számos kis és középvállalkozás szívesen dolgozik külsős szakemberrel, hiszen teljes állású munkaerőt nem feltétlenül éri meg alkalmazniuk. Digitális marketing menedzser - szabadúszóként pedig olyan ügyfélkörrel dolgozhatsz együtt, akik olyan értékeket képviselnek, amik közel állnak a szívedhez.

Vállalkozásvezető

Ha mostanság kezdtél el vállalkozni és keresed a cégen belül azt a területet, ami leginkább passzol hozzád, mindenképp jó döntés a digitális marketing ismereteidet elmélyíteni. Ha ismereted van az online marketing stratégiákban, hatékonyabban tudod népszerűsíteni a termékeidet és szolgáltatásaidat, így nagyobb eséllyel tűnsz ki a versenytársak tengeréből.

Digitális marketinggel foglalkozol, de szeretnéd elmélyíteni a tudásodat

Már egy ideje digitális marketinggel foglalkozol, de úgy érzed, hogy vannak még hiányosságaid? Ennek a képzésnek akkor is hasznát veszed, ha nem a nulláról indulsz! Sőt, elismert oktatóinknak felteheted a kérdéseidet, amikre eddig nem kaptál választ! Tarts lépést a digitális marketing fejlődésével!

Hatékony marketingstratégia kialakítása - miért fontos?

Ha jól építed fel a digitális marketing stratégiádat, hozzájárulsz ahhoz, hogy folyamatosan növekvő, sikeres vállalkozásod épülhessen ki. A kurzusokon az alábbi szempontok szerint fogunk haladni, célunk hogy megmutassuk, hogy miért éri meg marketingfolyamataid optimalizálásába fektetni, és hogy milyen lépcsőfokokon fogsz tovább haladni, hogy kialakítsd a digitális marketing stratégiád.

Hogyan pozicionálj?

A képzésünkön megtanítjuk a számodra, hogy hogyan pozicionáld be a termékedet a piacon. Pontosabban megtanítjuk azokat a szempontokat, amelyek segítségével felmérheted a termékeid egyedi tulajdonságait, megtanuljuk a versenytárselemzés alapjait, ezen belül pedig azt, hogy mi alapján különböztetheted meg magad a versenytársaidtól, és mindent a közösségi média rendszerében hogyan építsd be!

Kommunikációs platformok

A képzés során megismerkedünk a különböző kommunikációs platformokkal és azzal, hogy melyiken hogyan és mikor érdemes marketing tevékenységbe fogni. Ez azért fontos, mert a hatalmas reklámzaj mellett egyre nehezebb elérni a fogyasztók ingerküszöbét. Nagyon fontos hogy jókor, jó időben használjuk ezeket a csatornákat. A kurzusunk során alaposan elemezni fogjuk a megfelelő eszközöket, módszereket és platformokat, hogy jó időzítéssel jó helyen tudjunk kampányolni.

Azok jelentkezését várjuk, akik szakmai kihívást látnak az online kommunikációban, marketing területen dolgoznak és mélyebb ismeretekre vágynak, vagy a karrierjüket kívánják megalapozni a digitális jövőben. A képzés ezért egyaránt hasznos reklámügynökségek, médiaügynökségek, online és offline médiumok, produkciós cégek munkatársainak, nagyvállalati megbízóknak, kis- és középvállalkozásoknak, valamint civil szervezeteknek is.

Különösen e szervezetek felső- és középvezetői, értékesítői, marketingesei, pr-esei, ügyfélkapcsolati munkatársai hasznosíthatják az itt szerzett tudást, de bátran ajánljuk szabadúszó marketingeseknek és újságíróknak is. A digitális marketing segítségével valamennyien építhetik saját és cégük márkáját, növelhetik annak bevételét és hatékonyan fognak tudni kommunikálni a közösségi média területén is.

Offline és online marketing szemlélet - mi a különbség?

A tanfolyam során beszélni fogunk arról, hogy miért válik szét ilyen élesen az offline és az online marketing, milyen hasonlóságok vannak de elsősorban arról, hogy miért kell a két területet különválasztani, ezzel együtt mégis, hogyan tudják egymást támogatni. Ha van már jártasságot az offline marketingben, biztosak vagyunk benne, hogy sok érdekességet fogsz ezzel kapcsolatban hallani a kurzuson.

A digitális reklám eszközei

Marketing eszközöket igen könnyen fel tudunk sorolni, például szórólap, plakát, reklám ajándékok, bemutató katalógusok stb. Vajon mi a helyzet az online térben? Ott is ennyire széles a paletta, ha reklám eszközökről beszélünk? A válaszunk igen! Gyere el a képzésünkre és te magad is megfogsz lepődni, hogy milyen széles a digitális marketing reklámeszközeinek a választéka!

Tartalommenedzsment - miért jó a tartalomgyártás?

Bizonyára hallottál már a content marketingről, esetleg nem idegen számodra a SEO kifejezés sem? Egyfelől minél többet kommunikálunk a vállalkozásunk előnyeiről, és az ehhez kapcsolódó témákról, vásárlóink annál többet tudnak meg a témáról és ezzel növelhetjük az elköteleződésüket irányunkban. Másfelől, és ez a szempont legalább ennyire fontos: minél inkább, a Google számára releváns tartalmakat tudunk készíteni, annál hitelesebbnek tartja a hirdetésünket, a weboldalunkat így annál többször jelenteti meg a keresőmotorjában. Kifejezetten érdemes ezzel foglalkozni, ugyanis rengeteg pénzt spórolhatunk meg a drága hirdetéseken, ha megfelelő tartalmakat gyártunk! Érdekel hogy hogyan? A kurzusunkon elmondjuk ezt is!

Milyen a tökéletes weboldal?

Persze, fontos hogy számunkra a legszebb legyen, de tudtad-e, hogy a Google sokkal több szempontot szem előtt tart, amikor beindexeli az oldalunkat? Ezt úgy képzeld el, hogy a Google algoritmusai végigmonitorozzák az oldalt, különböző szempontok figyelembevételével és kapunk egy minőségi mutatót, ami azt árulja el, hogy mennyire releváns az oldalunk, és ez meghatározza, hogy hányadikként jelenünk meg különböző kulcsszavakkal a keresőmotorjában, sőt még hatással van a hirdetéseinknél a kattintási árakra is.

Közösségi média marketing

Nem is olyan rég, még álmunkban sem gondoltuk volna, hogy egy különálló területté fogja magát kinőni a közösségi média marketing, hiszen ezek a könnyed időtöltésnek szánt platformok manapság az egyik legfontosabb hirdetési felületté nőtték ki magukat. Itt is beszélhetünk PPC hirdetésekről, tartalommarketingről, influencer kampányról sőt, ezek általában összehangoltan működnek a hétköznapokban. Vajon a te célközönséged melyik csatornán érhető el? És milyen kampányt érdemes tervezni?

Médiatervezés és vásárlás

Kilépve a Google és a social média érájából, ne feledkezzünk meg klasszikusabbnak számító módszerekről, mint a médiatervezés és vásárlásról. Ilyen például a különböző portálokon elhelyezett bannerek, PR cikkek, vagy rövid, szöveges hirdetések! Megéri hirdetni ezeket a platformokon? A te piacodnak megfelelő lehet? Erről is szó lesz a képzés keretein belül!

Digitális marketing kampányok pénzügyi tervezése

Mint ahogy egy offline kampánynál, úgy a digitális marketing kampánynál is van egy pénzügyi keretünk, amit nyomon kell követni és szigorú monitoring alatt kell tartani. A meglévő büdzsénk határozza meg, hogy tudunk-e együttműködni influencerrel, mennyit költhetünk médiavásárlásra és fizetett hirdetésekre. Ha szerény keretekből gazdálkodunk, akkor még mindig felhasználhatunk kifejezetten olcsó marketing fogásokat, hogy kedvező eredményt érjünk el.

Okostelefonokra szánt kampányok

Tudtad, hogy az emberek 80% -a leginkább telefonról szeret netezni? Ha visszamérjük az analytics rendszerében, hogy honnan érkeznek a felhasználóink, manapság már nem számít túl nagy meglepetésnek, hogy az okos eszközök fognak célt érni. De vajon más attitűddel ülünk le a számítógép elé, mint amikor a telefonunkat nyomkodjuk? Hogyan érdemes optimalizálni a kampányunkat, ha kifejezetten okostelefonon szeretnénk elérni a célközönségünket? A tanfolyamunkon erről is szó fog esni!

Hatékonyságmérés és konkurenciavizsgálatok

Ha végig viszünk egy kampányt, érdemes utána megvizsgálni, hogy mennyire voltunk hatékonyak, mik azok a pontok, amiket jobban is csinálhattunk volna, illetve mik azok beállítások, amiket legközelebb érdemes kihagyni, vagy éppen kipróbálni. A hatékonyságmérés segít abban, hogy eldönthessük: mennyire volt hatékony a kampányunk. Sőt, ha megvizsgáljuk a konkurenciáink kampányait, rengeteget tanulhatunk abból, hogy ők mit csinálnak jól vagy éppen rosszul!

Miért jelentkezz az Alfa Kapos Online marketing managemenet és stratégia képzésre?

Kimagasló tudást biztosítunk, a szakma legjobb szakembereitől tanulva. A képzésünk során ötvözzük az elméleti alapokat és a gyakorlatközpontú esetfeldolgozást. A képzésünk során fedjük a digitális marketing teljes spektrumát. A képzésünk célja, hogy olyan szakembereket tanítsunk, akik a kurzus elvégeztével képesek az üzleti életben megállni a helyüket, és jól átgondolt marketing stratégiát készíteni.

A képzésünket Magyarország bármely pontjáról elvégezheted, hiszen az online tanulás erre lehetőséget biztosít. A kurzus során házi feladatokat fogsz kapni, és oktatóinktól bármikor kérdezhetsz, bármikor elakadnál a képzés során. A képzés magyar nyelvű, és jól kiegészítheti a más egyetemeken szerzett általánosabb marketing ismereteket, de bátran jöhet olyan szorgalmas hallgató is, aki most ismerkedik a marketinggel. A képzésünket a legújabb trendeknek megfelelően állítottuk össze, és azzal a szemléletmóddal, hogy bárki, akik érdeklődik a digitális marketing iránt, megtalálja a számára kielégítő mennyiségű információt, minden szinten. A képzést 2022 őszén tervezzük elindítani, úgyhogy várjuk mielőbbi jelentkezésedet!

Egyedi vállalati képzések, személyre szabott csomagajánlatok a naprakész tudásért a The Bright Academynél!