fbpx

Google Adwords tanfolyam

A tanfolyamot partnerünk a The Bright Academy szervezi

bruttó 29.990 Ft Egyszeri összeg
bruttó 29990Ft Egyszeri összeg
  • Áraink az ÁFA-t tartalmazzák
  • A tanfolyam azonnal indul
  • Időkorlát nélküli hozzáférés a tanfolyamhoz
  • Személyes jelenlétet nem igényel

A Google Adwords, az egyik legismertebb és legtöbbet használt online hirdetési felület. A Google-t, mindannyian használjuk. Ha éttermet keresünk, ha éppen diagnosztizáljuk magunkat, betegség esetén, ha valamilyen történelmi tényt akarunk megtudni. Kíváncsi vagy, hogy mi alapján hozza be a találatok, és hogyan rangsorol? Ezen a Google Adwords tanfolyamon ezt is megtudod! 

Mi a Google Ads és hogyan működik?

Ha már elvégezted az online marketing kurzusunkat, akkor biztosan ismerős lehet a Google Ads fogalma, és hallottál már a Google kampányokról is. Ebben a Google Adwords tanfolyam részletesen bemutatjuk, hogyan tudsz kampányokat létrehozni, mi az a kulcsszókutatás, lépésről lépésre megismerkedsz majd a felülettel. Röviden és tömören: a Google Adwords, a Google kattintás alapú fizetett hirdetési rendszere. Hirdetéseid, a Google különböző partner felületein jelenhetnek meg, különböző formában: legyen az szöveg, kép vagy éppen videó. A kattintás alapú azt jelenti, hogy nem a megjelenésért, hanem a kattintásokért fizetsz. A hirdetéseid más felületekhez hasonlóan személyre szabhatod, állíthatsz be célközönséget, hirdetési limitet, vagy éppen helyszínt. Ezáltal, megtalálhatod a számodra releváns új közönséget: sok ezer új potenciális vevőt és érdeklődőt.

google-adwords-tanfolyam-1

Miért vonzó a Google Ads vállalatok számára?

A Google Ads a vállalatok egyik legfőbb hirdetési eszköze. Mivel sok kis és középvállalkozás cégen belül intézi a hirdetéseket, nem külsősökkel, számukra nagyon hasznos lehet ez a tanfolyam. A Google Ads, használatához nincs szükség hatalmas büdzsére, ( nem is mindenki engedheti meg magának ) így ha alacsonyabb költségvetéssel rendelkezel, számodra jó megoldás lehet. Ha szeretnéd elsajátítani az alapokat, és hirdetési kampányt indítani, akkor ez a Google Adwords tanfolyam neked szól!

Így indulj el… 

A tanfolyam első felében, megtanulod, hogyan készíts el egy hirdetési fiókot, itt meg kell adnod minden szükséges beállítást ( személyes adatok, fizetés, számlázás ) ahhoz, hogy elindulj. Megtanulod a landing oldal fogalmát és fontosságát, azt is, hogyan épül fel egy kulcsszókutatás, és mi a számodra ideális költségkeret. 

Kulcsszókutatás

Az első lépés, a hirdetési fiókod létrehozása után, hogy megtaláld a számodra releváns kulcsszavakat. Írd le egy papírra, kérdezd meg a hozzád közel állókat, hogy mi lehet a szolgáltatásod vagy a vállalkozásod számára az összes releváns kulcsszó. Nem árt, ha tisztában vagy vele, hogy az ügyfelek mit várnak el tőled, milyen problémákat old meg a vállalkozásod. 

Google Ads hálózatok 

A Google Adwords két lehetőséget ajánl fel, ha online hirdetésben gondolkozol.
Ez pedig a keresési hálózat és a display hálózat.Rendben, de mi a kérdés a kettő között. A keresési hálózat a Google keresőben vagy épp Google Térképen jeleníti meg a hirdetéseket. A Display hálózat pedig azokat weboldalakat jelenti, amelyeken el tudjuk helyezni a hirdetéseinket. Ez lehet egy Gmail account vagy épp egy YouTube videó. A keresési hirdetésekkel egy kulcsszó alapján tudunk célozni, míg a Display hirdetések, képes tartalommal jelenik meg, és itt inkább újabb közönségeket tudunk célozni.

google-ads-tanfolyam-2

Hogyan célozz? 

A sikeres hirdetési kampány nagyban függ a célzási beállításoktól, hiszen ez fog számodra releváns új vevőket behozni. Ha beírod a keresőbe, hogy minőségi bőr kabát, és a keresési lista élén lévő három találat valamelyikére kattintasz, akkor a hirdető a Google számára fizet az új látogatóért cserébe. 

Milyen a jó hirdetés? 

Elsősorban frappáns, rövid és lényretörő. Fontos, hogy tartalmazzon linket, a megfelelő kulcsszavakat, legyen címed és egy – két soros leírásod. Nem árt, ha a promóció szövege takarja a valóságot, és képes hatással lenni a látogatóra, így garantáltan kitűnsz a tömegből. 

Google Adwords vs. SEO 

Ha ismerkedsz az online marketing világával, akkor nem kell bemutatni számodra az seo fogalmát. A search engine optimization, azaz keresőoptimalizálás, a saját weboldalunk és tartalmunk optimalizálása a lehető legjobb organikus elérés érdekében. A lehető legjobb eredmény érdekében, használjuk mindkettőt, így garantált a siker. Az SEO egy hosszú távú stratégia, mi a Google Ads, inkább rövid távon, és kezdő vállalkozók számára nyújt segítséget. 

Miben segít neked a Google Adwords tanfolyam? 

Ez a tanfolyam akkor segít neked, ha szeretnéd megismerni a profik hirdetési stratégiáját és elindítani a saját, első hirdetési kampányodat. A tanfolyam elvégzése után képes leszel profi hirdetéseket indítani, így sokat spórolsz majd, hiszen tudod, hogyan juttasd el termékedet vagy szolgáltatásodat a megfelelő célközönség elé. 

Hogyan épül fel a Google Adwords tanfolyam?

  • Online marketing stratégia
  • Google Ads fiók létrehozása, beállítása
  • Kulcsszókutatás
  • Keresési kampány létrehozása, hirdetés készítése
  • Kulcsszavak optimális használata, tippek és gyakorlati tanácsok
  • Bővítmények típusainak bemutatása: belsőlink-, kiemelő-, strukturált- hívás-, hely- és promóciós bővítmények beállítása
  • Felhasználók kezelése
  • Hirdetések előnézeti funkciója és diagnosztikája
  • Jelentések készítése
  • Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)

Kinek ajánljuk a Google Adwords tanfolyamot? 

  • Akik munkájában, szakmai továbblépésében hasznos lehet a képzés.
  • Akik szeretnének szabadúszók lenni, de nem kreatív irányba szeretnének elmozdulni.
  • Akik saját webáruházzal vagy weboldallal rendelkeznek, és termékeik vagy szolgáltatásaik hirdetését nem szeretnék kiszervezni.

Tanfolyam moduljai

1.Modul – Google Ads fiók felépítése

  • Google Ads fiók létrehozása
  • Számlázás beállítása
  • Google Analytics összekötés
  • Google My Business összekötés
  • Search Console összekötés
  • Konverziós beállítások
  • Közönségek létrehozása
  • Közönségek kizárása
  • Fiók minőségi mutató (quality score) szkripttel
  • Teszt

2. Modul – Kampánytípusok

  • Kampánytípusok
  • Teszt


3. Modul – Kulcsszókutatás

  • Bevezetés
  • Józan paraszti ész elve
  • Google Keyword Planner és Google Trends
  • Longtail kulcsszavak keresése
  • Teszt


4. Modul – Kampánystratégia

  • Mi a kampány célja és ki az ideális ügyfeled?
  • Üzenetek kiválasztása
  • Kampánytípusok választása
  • Kulcs teljesítmény mutatók
  • Pénzügyi tervezés
  • Teszt


5. Modul -Kampány struktúra

  • Kampány struktúra
  • Teszt

6. Modul – Search Hirdetések

  • Search kampány elmélet
  • Search kampány példa
  • Search struktúra és kulcsszavak kampányba rendezése
  • Negatív kulcsszavak szerepe
  • Kulcsszavak szövegbe illesztése
  • Hirdetések létrehozása, kampánytípus választás és időzítés
  • Lokáció beállítása
  • Nyelvek beállítása
  • Közönségek hozzáadása
  • Napi költés és bid stratégia
  • Hirdetésbővítmények
  • Kulcsszavak, szövegek és negatív kulcsszavak beállítása
  • Teszt

7. Modul – Display hirdetések

  • Bevezetés
  • Szövegek és kreatívok display hirdetéshez
  • Kampány célok kiválasztása, lokáció és nyelvek beállítása
  • Kampány bidding, budget, ad optimalizálás, időzítés és eszközök beállítása
  • Közönségek, demográfiai adatok és bid-ek beállítása
  • Képek, videók, szövegek és plusz tippek a célzáshoz
  • Teszt

8. Modul – App promóciós hirdetések

  • Bevezetés
  • Mérések és data feed beállítása
  • Tervezés és kampánybeállítások
  • Szövegek, képek feltöltése és kampány optimalizálás
  • Teszt

9. Modul – Discovery kampány

  • Bevezetés
  • Kampánybeállítások
  • Hirdetések létrehozása
  • Teszt

10. Modul – Shopping kampány

  • Google Merchant és data feed
  • Kampány beállítások
  • Teszt