A tanfolyamunk jelenleg nem elérhető. Annak érdekében, hogy tudjunk értesíteni a tanfolyam indulásával kapcsolatban kérjük, hogy kattints az alábbi <a href="https://thebrightacademy.com/google-adwords-tanfolyam/" target="_blank">linkre</a>.
A Google Adwords, az egyik legismertebb és legtöbbet használt online hirdetési felület. A Google-t, mindannyian használjuk. Ha éttermet keresünk, ha éppen diagnosztizáljuk magunkat, betegség esetén, ha valamilyen történelmi tényt akarunk megtudni. Kíváncsi vagy, hogy mi alapján hozza be a találatok, és hogyan rangsorol? Ezen a Google Adwords tanfolyamon ezt is megtudod!
Mi a Google Ads és hogyan működik?
Ha már elvégezted az online marketing kurzusunkat, akkor biztosan ismerős lehet a Google Ads fogalma, és hallottál már a Google kampányokról is. Ebben a Google Adwords tanfolyam részletesen bemutatjuk, hogyan tudsz kampányokat létrehozni, mi az a kulcsszókutatás, lépésről lépésre megismerkedsz majd a felülettel. Röviden és tömören: a Google Adwords, a Google kattintás alapú fizetett hirdetési rendszere. Hirdetéseid, a Google különböző partner felületein jelenhetnek meg, különböző formában: legyen az szöveg, kép vagy éppen videó. A kattintás alapú azt jelenti, hogy nem a megjelenésért, hanem a kattintásokért fizetsz. A hirdetéseid más felületekhez hasonlóan személyre szabhatod, állíthatsz be célközönséget, hirdetési limitet, vagy éppen helyszínt. Ezáltal, megtalálhatod a számodra releváns új közönséget: sok ezer új potenciális vevőt és érdeklődőt.
Miért vonzó a Google Ads vállalatok számára?
A Google Ads a vállalatok egyik legfőbb hirdetési eszköze. Mivel sok kis és középvállalkozás cégen belül intézi a hirdetéseket, nem külsősökkel, számukra nagyon hasznos lehet ez a tanfolyam. A Google Ads, használatához nincs szükség hatalmas büdzsére, ( nem is mindenki engedheti meg magának ) így ha alacsonyabb költségvetéssel rendelkezel, számodra jó megoldás lehet. Ha szeretnéd elsajátítani az alapokat, és hirdetési kampányt indítani, akkor ez a Google Adwords tanfolyam neked szól!
Így indulj el…
A tanfolyam első felében, megtanulod, hogyan készíts el egy hirdetési fiókot, itt meg kell adnod minden szükséges beállítást ( személyes adatok, fizetés, számlázás ) ahhoz, hogy elindulj. Megtanulod a landing oldal fogalmát és fontosságát, azt is, hogyan épül fel egy kulcsszókutatás, és mi a számodra ideális költségkeret.
Kulcsszókutatás
Az első lépés, a hirdetési fiókod létrehozása után, hogy megtaláld a számodra releváns kulcsszavakat. Írd le egy papírra, kérdezd meg a hozzád közel állókat, hogy mi lehet a szolgáltatásod vagy a vállalkozásod számára az összes releváns kulcsszó. Nem árt, ha tisztában vagy vele, hogy az ügyfelek mit várnak el tőled, milyen problémákat old meg a vállalkozásod.
Google Ads hálózatok
A Google Adwords két lehetőséget ajánl fel, ha online hirdetésben gondolkozol.
Ez pedig a keresési hálózat és a display hálózat.Rendben, de mi a kérdés a kettő között. A keresési hálózat a Google keresőben vagy épp Google Térképen jeleníti meg a hirdetéseket. A Display hálózat pedig azokat weboldalakat jelenti, amelyeken el tudjuk helyezni a hirdetéseinket. Ez lehet egy Gmail account vagy épp egy YouTube videó. A keresési hirdetésekkel egy kulcsszó alapján tudunk célozni, míg a Display hirdetések, képes tartalommal jelenik meg, és itt inkább újabb közönségeket tudunk célozni.

Hogyan célozz?
A sikeres hirdetési kampány nagyban függ a célzási beállításoktól, hiszen ez fog számodra releváns új vevőket behozni. Ha beírod a keresőbe, hogy minőségi bőr kabát, és a keresési lista élén lévő három találat valamelyikére kattintasz, akkor a hirdető a Google számára fizet az új látogatóért cserébe.
Milyen a jó hirdetés?
Elsősorban frappáns, rövid és lényretörő. Fontos, hogy tartalmazzon linket, a megfelelő kulcsszavakat, legyen címed és egy - két soros leírásod. Nem árt, ha a promóció szövege takarja a valóságot, és képes hatással lenni a látogatóra, így garantáltan kitűnsz a tömegből.
Google Adwords vs. SEO
Ha ismerkedsz az online marketing világával, akkor nem kell bemutatni számodra az seo fogalmát. A search engine optimization, azaz keresőoptimalizálás, a saját weboldalunk és tartalmunk optimalizálása a lehető legjobb organikus elérés érdekében. A lehető legjobb eredmény érdekében, használjuk mindkettőt, így garantált a siker. Az SEO egy hosszú távú stratégia, mi a Google Ads, inkább rövid távon, és kezdő vállalkozók számára nyújt segítséget.
Miben segít neked a Google Adwords tanfolyam?
Ez a tanfolyam akkor segít neked, ha szeretnéd megismerni a profik hirdetési stratégiáját és elindítani a saját, első hirdetési kampányodat. A tanfolyam elvégzése után képes leszel profi hirdetéseket indítani, így sokat spórolsz majd, hiszen tudod, hogyan juttasd el termékedet vagy szolgáltatásodat a megfelelő célközönség elé.
Hogyan épül fel a Google Adwords tanfolyam?
- Online marketing stratégia
- Google Ads fiók létrehozása, beállítása
- Kulcsszókutatás
- Keresési kampány létrehozása, hirdetés készítése
- Kulcsszavak optimális használata, tippek és gyakorlati tanácsok
- Bővítmények típusainak bemutatása: belsőlink-, kiemelő-, strukturált- hívás-, hely- és promóciós bővítmények beállítása
- Felhasználók kezelése
- Hirdetések előnézeti funkciója és diagnosztikája
- Jelentések készítése
- Költségtervezés: hirdetési ráfordítás hatékony elosztása (tippek és tanácsok)
Kinek ajánljuk a Google Adwords tanfolyamot?
- Akik munkájában, szakmai továbblépésében hasznos lehet a képzés.
- Akik szeretnének szabadúszók lenni, de nem kreatív irányba szeretnének elmozdulni.
- Akik saját webáruházzal vagy weboldallal rendelkeznek, és termékeik vagy szolgáltatásaik hirdetését nem szeretnék kiszervezni.
Tanfolyam moduljai
1.Modul – Google Ads fiók felépítése
- Google Ads fiók létrehozása
- Számlázás beállítása
- Google Analytics összekötés
- Google My Business összekötés
- Search Console összekötés
- Konverziós beállítások
- Közönségek létrehozása
- Közönségek kizárása
- Fiók minőségi mutató (quality score) szkripttel
- Teszt
2. Modul – Kampánytípusok
- Kampánytípusok
- Teszt
3. Modul – Kulcsszókutatás
- Bevezetés
- Józan paraszti ész elve
- Google Keyword Planner és Google Trends
- Longtail kulcsszavak keresése
- Teszt
4. Modul – Kampánystratégia
- Mi a kampány célja és ki az ideális ügyfeled?
- Üzenetek kiválasztása
- Kampánytípusok választása
- Kulcs teljesítmény mutatók
- Pénzügyi tervezés
- Teszt
5. Modul -Kampány struktúra
- Kampány struktúra
- Teszt
6. Modul – Search Hirdetések
- Search kampány elmélet
- Search kampány példa
- Search struktúra és kulcsszavak kampányba rendezése
- Negatív kulcsszavak szerepe
- Kulcsszavak szövegbe illesztése
- Hirdetések létrehozása, kampánytípus választás és időzítés
- Lokáció beállítása
- Nyelvek beállítása
- Közönségek hozzáadása
- Napi költés és bid stratégia
- Hirdetésbővítmények
- Kulcsszavak, szövegek és negatív kulcsszavak beállítása
- Teszt
7. Modul – Display hirdetések
- Bevezetés
- Szövegek és kreatívok display hirdetéshez
- Kampány célok kiválasztása, lokáció és nyelvek beállítása
- Kampány bidding, budget, ad optimalizálás, időzítés és eszközök beállítása
- Közönségek, demográfiai adatok és bid-ek beállítása
- Képek, videók, szövegek és plusz tippek a célzáshoz
- Teszt
8. Modul – App promóciós hirdetések
- Bevezetés
- Mérések és data feed beállítása
- Tervezés és kampánybeállítások
- Szövegek, képek feltöltése és kampány optimalizálás
- Teszt
9. Modul – Discovery kampány
- Bevezetés
- Kampánybeállítások
- Hirdetések létrehozása
- Teszt
10. Modul – Shopping kampány
- Google Merchant és data feed
- Kampány beállítások
- Teszt