Marketing képzés - Váljon belőled szakember!

Ügyfélszerzés, kommunikáció, hirdetések... ezek nélkül egy vállalkozás nem tud sikert elérni. A marketingre, és legfőképpen a marketing szakemberekre az utóbbi években óriási szükség van, hiszen ők azok, akik a megfelelő módszerek alkalmazásával jelentős vállalati sikereket tudnak elérni. Ha érdekel a szakma, akkor ez a magas szintű, online képzés tökéletes választás lesz számodra! Nálunk megtanulhatod, hogy pontosan mit csinál egy marketing szakember, hogyan lehet sikeres kampányokat futtatni, mi az a keresőmarketing és még sok más nélkülözhetetlen infót, amikre a gyakorlatban biztosan szükséged lesz. Felkészültél? Akkor vágjunk bele!  

Mi a marketing menedzser feladata?

A marketinges sokkal többet csinál a hirdetések elindításánál. Összetetten gondolkozik és rengeteg területtel áll kapcsolatban annak érdekében, hogy a cég marketing tevékenységei eredményesek legyenek. Nézzük, hogy mik tartoznak a marketing menedzser feladatai közé és melyik területeket szükséges ismernie!

Stratégia tervezés

Az első és legfontosabb feladat, amit ellát, az a stratégia kidolgozása, a lépések megtervezése és a költségkeretek, célok meghatározása. Ez egy átfogó tervezet, ami befolyásolja a marketing minden elemét és más területek munkáját is. Általában több hónapot foglal magába egy marketing stratégia, amiben listázásra kerül a különböző kampányok célja, időtartama és költsége. Ezt a tervezetet követi az egész csapat, aki a marketing folyamatokon dolgozik (például grafikus, szövegíró, brandinges, stb.). Ha a külső, vagy akár belső tényezők hatására változtatásra van szükség a tervezetben, akkor azt a marketing menedzser gondolja újra és frissíti.

Hirdetések tervezése, kivitelezése

Az eladási, ügyfélszerzési, márkaismertségi kampányok, vagy bármilyen más hirdetés technikai megtervezése és kivitelezése is a marketing menedzser feladata. Ehhez ismernie kell az online és offline módszereket és kiválasztani a legmegfelelőbb platformokat a hirdetésre. Készíthet Facebook, YouTube vagy Google hirdetéseket, vagy magazinban megjelenő offline hirdetést, esetleg reklámot is.

Adatelemzés

A marketing semmit nem ér az adatok nélkül. Az adatok megmutatják, hogy sikeres-e egy kampány, hiszen ezek alapján tervez stratégiát egy marketing menedzser. Hány látogató érkezett az oldalra? Mennyi eladás volt az elmúlt hónapban a kampány hatására? Mennyit költött a vállalkozás? Ezek az ismeretek segítenek a tervezésben és a prezentálásban is.

Email marketing

Az email marketing ideális arra a célra, hogy egy vállalkozás mélyebb kapcsolatot tudjon építeni a célközönségével. Lehetőséget ad arra, hogy jobban megismerjék a márkát és ők azok az emberek, akik sokkal elkötelezettebbek az üzlet iránt, így könnyebben is vásárolnak. Az email marketing stratégiák kiépítése és megtervezése a marketinges feladata.

Közösségi média marketing

A közösségi média marketinghez tartoznak a fizetett hirdetések és az organikus elérések növelése is. Néhány cégnél külön szakember dolgozik a közösségi média menedzselésén, de a kampányok tervezése és kivitelezése sok esetben a marketing menedzser feladata.

Influencer marketing

Az influencer marketing a virágkorát éli. Azt értjük alatta, hogy a vállalkozás a termékét, szolgáltatását vagy a márkáját egy ismert véleményvezéren keresztül népszerűsíti. Amennyiben a cég stratégiájába belefér, és az igényli az influencerek bevonását a kampáyokba, szuper marketinges eszköz lehet, hiszen valós felhasználók ajánlása által ér el a termék a célközönséghez.

Grafika

A hirdetésekhez szükséges grafikai tartalmakat (legyen az kép, videó, illusztráció, stb.) részben a marketing menedzser tervezi meg, ezért fontos, hogy tisztában legyen az alapvető grafikai kifejezésekkel és technikákkal. A marketinges általában néhány gondolatban összefoglalja az elvárásokat, amit aztán a grafikus készít el.

Szövegírás

Akár online, akár offline hirdetésről van szó, a kampányok szövegezésén sok múlik. Fontos a megfelelően kiválasztott tónus és a szövegek hossza, és ezeket is a marketinges határozza meg. A végső szövegeket általában a szövegíró készíti el a marketing csapat kérése alapján.

Milyen karrier vár rád marketingesként?

Ha szeretnél a marketing területén elhelyezkedni, több lehetőség közül is választhatsz. Dolgozhatsz kis, vagy nagy cégnél alkalmazottként, projekteken, vagy akár saját business alapításába is kezdhetsz. Akármelyik is irány a legszimpatikusabb számodra, a szakképzettség elengedhetetlen része lesz a szakmai életednek! Nézzük, milyen lehetséges karrierek várnak rád a képzés elvégzése után!

Alkalmazotti viszony

Ha stabilitásra vágysz, akkor ideális lehet számodra az alkalmazotti viszony. Dolgozhatsz startupok-nál, multiknál, ügynökségeknél, hiszen marketingre minden cégnek szüksége van. Szeretnél tapasztalatot szerezni és belelátni egy céges stratégia építésébe? Érdekel, hogy milyen egy csapatban dolgozni és más területek vezetőivel együttműködni? Alkalmazottként gyakorlati ismereteket szerezhetsz, miközben a vállalati marketingért felelsz.

Szabadúszó

Amennyiben fontos számodra a változatosság és szeretsz különféle projekteken dolgozni, ideális lehet számodra a szabadúszás. Rengeteg szabadúszó marketinges van a piacon, akik különféle projekteken dolgoznak. Ha van olyan terület, ami kimondottan érdekel, érdemes olyan ajánlatot készítened, ami a szektor résztvevőire fókuszál. Például, ha szépségipari cégekkel akarsz foglalkozni, vagy a belsőépítészet érdekel igazán, akkor keress olyan cégeket, akik ezekben az üzletágakban tevékenykednek és készíts dolgozz nekik külsős marketingesként!

Saját ügynökség indítása

Ha megfelelő tapasztalattal rendelkezel és a marketing mellett további szolgáltatásokat is ajánlani tudsz az ügyfeleidnek, akkor indíthatsz saját ügynökséget. Ehhez szükséges, hogy jó üzleti érzékes legyen és képes legyél más feladatok, mint például kreatív vagy kommunikációs projektek lebonyolítására.

Marketing menedzser fizetés

A marketing menedzserek fizetése nagyban függ attól, hogy alkalmazotti viszonyban, vagy szabadúszóként dolgoznak. Amennyiben saját vállalkozás indításán gondolkozol, vagy egyéni vállalkozóként helyezkedsz el, saját magad szabhatod a béredet és projektenként akár több százezer forintot is kereshetsz.

Miért válaszd ezt a képzést?

Az online képzésünk gyakorlati rendszerben működik, tehát a képzés során olyan tudás birtokába kerülhetsz, amit azonnal alkalmazhatsz. Oktatóink jelentős szakmai tapasztalattal rendelkeznek és a marketing terület mellett üzleti ismeretekkel is rendelkeznek. Ez lehetőséget ad arra, hogy a képzés során valós példákon és esettanulmányokon keresztül mutassák be számodra egy üzlet marketing alapjait. A képzés online zajlik, így a képzési idő hossza csak tőled függ! Akár napi 1, vagy 8 óra áll rendelkezésedre a tanuláshoz, te oszthatod be, hogy milyen tempóban haladsz. A képzés sikeres elvégzése után, háromnyelvű (angol, német, magyar) certifikát tulajdonosa lehetsz, így akár nemzetközi karriert is építhetsz!

Jelentkezési feltételek

A képzés elvégzésének nem feltétele az előképzettség, így akár teljesen kezdőket is várunk a tanfolyamra! A tanuláshoz nem lesz másra szükséged, mint egy jól működő számítógépre és stabil internet kapcsolatra, hogy az online órákat zavartalanul figyelemmel kísérhesd.

Online marketing menedzser képzés - Kinek ajánljuk?

Szeretnél új szakmát tanulni? Ha érdekel a marketing és szeretnéd elmélyíteni a tudásod, hogy profi stratégiákat építhess és menő hirdetéseket tudj létrehozni, akkor nálunk a helyed! A képzés célja, hogy egy átfogó tudásanyagot biztosítsunk számodra, ami tele van hasznos és naprakész információkkal!

Neked erre az online marketing képzésre van szükséged, ha:

Iratkozz fel te is a várólistára, és értesülj elsőként az online marketing tanfolyamunk indulásáról!


Egyedi vállalati képzések, személyre szabott csomagajánlatok a naprakész tudásért a The Bright Academynél!